Co należy zrobić jak paczka nie dotarła na czas lub jest uszkodzona ?

1.Co należy zrobić w momencie gdy paczka nie została dostarczona na czas przez firmę kurierską DHL ?

  • Każdy Klient po nadaniu przez nas paczki otrzymuje na adres mail numer przesyłki.
  • Paczka kurierska DHL powinna dotrzeć do obiorcy nie później niż w dwa dni robocze od jej nadania. 
  • Posiadając numer listu przewozowego paczkę można śledzić na stronie: https://www.logistics.dhl/pl-pl/home/sledzenie.html lub można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 42 634 53 45
  • Reklamację odnośnie nieterminowego dostarczenia paczki należy składać na stronie https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html

2. Co należy zrobić w momencie paczka została do mnie dostarczona, a produkty znajdujące się w środku są uszkodzone ?

  • Jeśli zamawiamy paczkę do rąk własnych i dostarczą ja firma kurierska DHL, paczkę należy otwierać przy kurierze w celu sprawdzenia zawartości paczki. Jeśli odbieramy paczkę z Punktu Parcel, również należy otworzyć paczkę przed opuszczeniem punktu w celu weryfikacji wszystkich produktów.
  • Jeśli zaistaniała sytuacja, że paczka nie została otwarta przy kurierze lub w punkcie parcel, a produkty zostały uszkodzone, należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta DHL i postępować według zaleceń - telefon do kontaktu +48 42 634 53 45
  • Paczka nie może być oklejona w taśmy DHL, jeśli zobaczycie Państwo taśmy innych firm niz Makitu.pl, HybrydoweLakiery.pl tzn, że paczka została przez kogoś otwarta i należy szczególnie się jej przyjrzeć. 
  • Jeśli wystąpią w paczce jakieś uszkodzone produkty, należy wypełnić wraz z kurierem protokół szkody. Oryginał protokoły szkody należy zachować dla siebie oraz przesłać zdjęcie lub skan na maila reklamacje@makitu.pl w celu poinformowania nas o zaistniałej szkodzie.
  • W kolejnym roku należy złożyć reklamację na stronie https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html Należy wypełnić wszystkie pola w formularzy oznaczone gwiazdką.
  • Firma kurierska DHL ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. 
  • Reklamację możesz także wysłać na adres:
    DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
    Dział Reklamacji
    ul. Targowa 35
    90-043 Łódź

 

Wersje językowe
Waluty
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl